bg-left2

שירותי שיחות ועידה

שירות שיחות ועידה קוליות של ברידג' טוק


שירות וידאו קונפרנס של ברידג' טוק


שירות פגישות אינטרנט של ברידג' טוק

שיחות ועידה עם צוות המכירות

רגע לפני שמגיע הזמן להגדיר את שיחת הוועידה שלך עם חברי הצוות, הנה כמה נושאים לכנס ועידת המכירות :

סיפורי הצלחה:
בכל חודש, יש להזמין את "איש המכירות המוביל" של אותו חודש כדי שיציג מצגת קצרה לעובדים חדשים או לאלו אשר שרוצים להשתתף בוועידה. ניתן לפתוח את לחצני
ה- "שאלות ותשובות" ,כדי לאפשר למשתתפי הוועידה ולאלה שזקוקים ל"פוש" של מוטיבציה נוספת , לברר מהי האסטרטגיה שתגרום לקידום מוצלח של עסקי המכירות.
פעמים רבות זה עוזר לשמוע מה עובד בשביל מישהו אחר, ולנסות לשלב את זה לתוך גישות משלך.


ריענון מיומנויות 
מידי רבעון רצוי לקיים שיחת ועידה עם המחלקות או צוותים שלא נמצאים בדרך כלל בקשר ישיר אחד עם השני. בהזדמנות זו לבצע סימולציות של מצבים ומשחקי תפקידים עם קבוצה גדולה ולאחר מכן לנתח את הסיטואציה ולאפשר לשאלות , לנתח עם המשתתפים את התהליכים שהיו יעילים , מה יכול להגדיר את ההצלחה , או מה שצריך קצת שיפור. זו הזדמנות מצוינת לשמוע מחשבות וגישות חדשות ושונות מעמיתים שבדרך כלל אין קשר ישיר ביניהם (כמו שתי מחלקות שכל אחת אחראית למכירה של ציוד אחר ).

סיעור מוחות מגרש האימונים ,הטוב יותר!
רוב הנפילות של עסקאות המכירה הן כבר בהתחלה . האתגר הגדול ביותר של אי המכירות הוא : ליצור תהודה חיובית אצל הלקוח הפוטנציאלי , שתוביל לסגירת העסקה!!.

אם הצגת המוצר לא תיצור תהודה , אזי סביר שאיבדת את הלקוח הפוטנציאלי עוד לפני שיהיה לך אפילו סיכוי להציג את יתרונות המוצר או השירות שלך.

כנס את הצוות שלך יחדיו לשיחת ועידה והנחה אותם להתחיל לשתף פעולה בזירת מכירות וירטואלית (עם אותן הוראות שהועברו באופן ברור לכולם) . לאחר כמה חודשים לארח אותם לוועידת למעקב ולגלות כמה מהמשוב עבד בפועל. אם זה לא עובד - יש לתקוף את זירת המכירות מכיוון אחר ולהמשיך לעשות זאת עד שתימצא האסטרטגיה שעובדת.

לפני שאתה מתחיל את שיחת הועידה עם כל צוות המכירות שלך, חשוב לשבור את הקרח ולפתוח קווי תקשורת זורמים שהמשתתפים ידברו וירגישו נוח אחד עם השני.

הנעת צוות מכירות לא צריכה להיות רק על כסף והצלחה. יש לתת להם דלת פתוחה להזרים רעיונות חדשים , ולהישאר מעודכנים באינפורמציה כל הזמן .