bg-left2

שירותי שיחות ועידה

שירות שיחות ועידה קוליות של ברידג' טוק


שירות וידאו קונפרנס של ברידג' טוק


שירות פגישות אינטרנט של ברידג' טוק

כך משתלטת ברידג' טוק על שוק שיחות הוועידה בסלולר

היתרון הטכנולוגי שמציעה ברידג' טוק היא באינטגרציה מלאה עם האאוטלוק הניתן כחלק מהשירות

"בניגוד גמור לכיוון הכללי ששוק השיחות הבינלאומיות צועד בו בשנים האחרונות, שוק שיחות הוועידה בארץ רק הולך וגדל. מצב ביטחוני ופוליטי שביר וחוסר יציבות כלכלית בשווקים הגלובליים הם אחד הקטליזטורים הגדולים לניסיון של חברות רבות לחסוך כסף על טיסות ואירוח יקר בחו"ל, בהינתן פלטפורמה איכותית שתוכל לאפשר שיחות ועידה קוליות או בווידיאו, באיכות טובה. רוחב הפס הגדל ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים מאפשרים כיום את מה שלא ניתן היה לקיים לפני 2-3 שנים.

היתרון הטכנולוגי שמציעה ברידג' טוק היא באינטגרציה מלאה עם האאוטלוק הניתן כחלק מהשירות; המידע פרוס בפני הלקוח בלחיצת כפתור פשוטה – שליחת הזימון, פתיחת שיחת VOIP באיכות גבוהה היישר מחלונית הפגישה ובשירות הווב ניתן לשתף קבצים, לשתף מסך בשילוב וידיאו באיכות HD."

לכתבה המלאה בדהמרקר

כנס ועידה – קוד כניסה חובה

האם הבחנתה שפגישות הועידה השבועיות או החודשיות שלך היו קצת בחוסר שליטה? אנשים לא משתתפים או שנכנסים משתתפים לא רצויים? תהליך פשוט של רישום נוכחות מוסיף אבטחה ויכולת מעקב על מערך הנוכחים בפגישות הועידה , לכן יש לשקול "דף רישום" לישיבות הסטטוס השבועיות וחודשיות . 

המשך קריאה: כנס ועידה – קוד כניסה חובה

טיפים לשיחות ועידה פרודוקטיביות

שיחות הועידה הפכו לחלק חשוב של החיים העסקיים בכל ארגון , ובכל זאת לא תמיד משתמשים בכלי העסקי הדומיננטי הזה. עולם התקשורת עבר שנות אור מאז ימי קו התקשורת המסורתי הישן. למעשה, שיחת הועידה המודרנית היא רק הרחבה של רעיון
שהוא "רטרו".

המשך קריאה: טיפים לשיחות ועידה פרודוקטיביות

שיחות ועידה -איך שומרים על קשב וריכוז של המשתתפים

אחד האתגרים המרכזיים שעומדים בפני מנהל שיחת ועידה רבת משתתפים היא הסחות הדעת הרבות שעומדות בפני המשתתפים בה.

ההתעסקות האבסורדית במכשיר הסלולרי והאייפד בכל עת, ללא התחשבות בסיטואציה ובסובבים, ההתמכרות לקבל משוב מיידי וצמצום פערי הזמן בקבלת אינפורמציה, פוגעת ביכולת הריכוז.

תהליכי הלמידה / ההקשבה לתכנים של הועידה מוסחים ע"י "אויבים בלתי נראים" כגון אינטרנט פייסבוק טוויטר ודואר אלקטרוני. כדובר, אתה פתאום צריך להתמודד מול האויבים הווירטואליים הללו.

רוב המשתתפים יהיו בהאזנה מלאה לחלוטין להרצאה במהלך הדקות הראשונות, אבל לאחר מכן, אם הדובר לא יצליח להחזיק את תשומת לבם ולעניין אותם, הם יתחילו להיסחף אחרי הסחות הדעת השונות.

כדי לא לאבד את המשתתפים לפיתויי האינטרנט והסחות דעת אחרות, להלן שלושה נושאים חשובים שאתה, כמנהל הועידה, צריך לעשות כדי לשמור על הקשב ותשומת הלב של המשתתפים.

המשך קריאה: שיחות ועידה -איך שומרים על קשב וריכוז של המשתתפים

שיחות ועידה עם צוות המכירות

רגע לפני שמגיע הזמן להגדיר את שיחת הוועידה שלך עם חברי הצוות, הנה כמה נושאים לכנס ועידת המכירות :

סיפורי הצלחה:
בכל חודש, יש להזמין את "איש המכירות המוביל" של אותו חודש כדי שיציג מצגת קצרה לעובדים חדשים או לאלו אשר שרוצים להשתתף בוועידה. ניתן לפתוח את לחצני
ה- "שאלות ותשובות" ,כדי לאפשר למשתתפי הוועידה ולאלה שזקוקים ל"פוש" של מוטיבציה נוספת , לברר מהי האסטרטגיה שתגרום לקידום מוצלח של עסקי המכירות.
פעמים רבות זה עוזר לשמוע מה עובד בשביל מישהו אחר, ולנסות לשלב את זה לתוך גישות משלך.

המשך קריאה: שיחות ועידה עם צוות המכירות

קלטק: פרויקט ועידת וידאו לתחום המדע

פרויקט קלטק -  CERN, הידוע  גם כמערכת הווירטואלית של חדרי ועידות וידאו (VRVS) לתחום המדע בלבד. קלטק היא, אוניברסיטה עצמאית שנתמכת באופן פרטי, ואינה מזוהה עם אף אחת ממערכת האוניברסיטאות של קליפורניה או האוניברסיטאות הפוליטכנייות של מדינת קליפורניה.

חוקרי קלטק-CERN פיתחו את  חדרי ועידות הווידאו כדי לספק לחוקרים ולמדענים אמצעים לניהול ועידות וידאו ולשתף פעולה בפרויקט "המאיץ הגדול- LHC " , בין ארה"ב  לקבוצת פרויקט "האנרגיה הגבוהה" האירופית לבין קהילות "הפיסיקה הגרעיניות" בעולם. פרויקט הועידה נחל הצלחה גדולה , עד כדי כך, שגויס כסף נוסף אשר אפשר  להרחיב ולשפר את מערכת  ה – VRVS.

המשך קריאה: קלטק: פרויקט ועידת וידאו לתחום המדע