שרותי עלית - שיחות ועידה קוליות
לא כל שיחות הועידה דומות – בדיוק כפי שלא כל שירותי הועידה דומים. חלק מהועידות הקוליות או המפגשים הגלובליים הינם בעלי חשיבות עליונה. מסיבה זו שרותי העלית שלנו עוצבו להיות מהטובים ביותר על ידי וידוא שכל פרט ופרט במהלך השיחה שלך מטופל, דבר המבטיח הצלחה מושלמת לאירוע החשוב שלך.
צוות המתאמים המומחים שלנו מתמקדים בתכנון טרום האירוע, פיקוח על יחסי הגומלין בין המשתתפים וקבלתם לועידה, בדיקת איכות הקו, ניהול שאלות ותשובות ובנוסף, אספקת שירותים רבים ומגוונים שלאחר הועידה. מה שמאפשר לך להתרכז במשימות הנדרשות ממך.
במילים אחרות, בידיך פיקוח קל בעזרת מפעיל – לפני תוך כדי ואחרי המפגש.
מאפייני שרותי עלית
- תת ועידה – שיחה פרטית עם מספר מוגדר של משתתפים.
- אופן שידור – מנחה מדבר אל קהל משתתפים הנמצא במצב השתק.
- גישור – חיבור משתתפים מאזורים שונים.
- הקלטת שיחת ועידה – תקליטור ערוך בצורה מלאה או קובץ דיגיטלי ( MP3 ) של שיחת הועידה.
- הצבעה/סקר – מקליט את תגובות המשתתפים לשאלות רב-ברירה.
- תמלול – קבלת תמלול מודפס של הועידה.
- תרגום – קבלת תרגום, לשפה אחרת, של תמלול שיחת הועידה.
- שידור חוזר דיגיטלי – אפשרות להיכנס להקלטה של שיחת הועידה למטרות שידור חוזר טלפוני לתקופת זמן קצובה.
יתרונות שרותי עלית
- עד 10,000 משתתפים בשיחה אחת.
- מספרי חיוג חינם וחיוג מקומי ב – 82 מדינות.
- המשתתפים יתקבלו לועידה על ידי אחד מהמתאמים.
- חיוג חוץ לועידה: המשתתפים נקראים באופן אישי ומיד מחוברים לשיחת הועידה.
- תרגום בזמן אמת ליותר מ – 65 שפות.
- ערוץ תקשורת פרטי למארח עם נציג ברידג' טוק לכל אורך השיחה.
- כלי ניהול און ליין מאפשר למארח לראות מי נמצא על הקו ולנהל את מפגש השאלות והתשובות.
תועלות ברידג'טוק
- רמת מקצועיות אקסקלוסיבית לשיחות הועידה שלך.
- ניטור מתמשך המאפשר שיחת ועידה נטולת בעיות.
- מותאם, אידיאלית, לשיח בינלאומי ורב-לשוני.
- קיימת האפשרות למזג את שיחת העלית שלך עם שידורי אינטרנט.
- מעוצב לאספקת צרכים מיוחדים של יחסי משקיעים ומצגות תאגידים.
- מתאים למפגשי משימה קריטיים כגון ניהול מפגש שאלות ותשובות, שידור מצגות און ליין, הצבעות/סקרים וניטור מתמשך של האירוע.