bg-left2

חדר ועידה קבוע

שירות חדר ועידה קבוע של ברידג' טוק לועידות קוליות מציע לכם שירותי שיחות קוליות ללא כל צורך בהזמנה מראש. ההתחברות לשיחות ועידה קוליות ניתנת בכל זמן, מכל מקום ואינה דורשת כל חומרה מיוחדת.

פגישות אינטרנט

שרותי ועידות האינטרנט של ברידג' טוק מאפשרים לכם להוסיף מימד ויזואלי לכל שיחת ועידה קולית בעזרת פגישות האינטרנט. שיתוף פעולה און-ליין הינו מיידי והגישה אליו ניתנת מכל מחשב וטאבלט בעל גישה לאינטרנט.

פתרונות קונפרנסינג רבות מאפיינים - ברידג' טוק

הנהלה

גארי אילס
סמנכ"ל שיווק ומכירות עולמי

גארי אילס מביא לקבוצה נסיון של 20 שנה בתחום הטלקומיניקציה, כשהוא מוביל שיווק גלובלי, ניהול מוצר ומכירות. מתוקף תפקידו, גארי מחויב להוביל את החזון ארוך הטווח שלנו, עיצוב שיתוף פעולה וליצור סביבת שרות תומכת לצריכיהם של הלקוחות שלנו ברחבי העולם.

בעברו כדירקטור בחברת Level 3 Communications הוביל גארי יישומי לקוח מורכבים, השיק תוכניות ערוצי הפצה והיה מנהל מוצרים של השרות ה – VOIP המקומי. כמנהל IT ב-Qwest Communication הוביל אילס צוות פיתוח תוכנה, שהביא להישגים רבים לטובת הצרכן. בנוסף לכך אילס גם מספק ייעוץ לתעשיית הטלקומיניקציה לכ-1,000 לקוחות גלובליים כגון AT&T , בריטיש טלקום, IBM ו-Qwest.

לאילס תואר ראשון במנהל עסקים בשיווק וניהול מאוניברסיטת St. Edwards, ותואר שני במנהל עסקים בינלאומי מאוניברסיטת South Carolina's Moore School of Business.

סקוט קורזון
סמנכ"ל פיתוח עסקי, EMEA

סקוט הצטרף לקבוצה בשנת 2008 והינו אחראי על סניפים במזה"ת. מאז הצטרף לקבוצה התמקד סקוט בגיוס בסיס לקוחות, המונים כיום יותר מ-500 לקוחות באזור ואחראי על קבוצה שמונה 7 אנשי מכירות.
סקוט יושב במשרדינו שבישראל ועובד בשיתוף פעולה עם עמיתיו באירופה וארה"ב.

מישל מונגר
מנהלת בכירה, צוות קשרי לקוחות

מישל בתעשיית הקונפרנסינג 12 שנה וכיום מנהלת צוות המונה כ-30 אנשי תמיכה. הצוות שלה תומך בלקוחותינו באופן רציף ומקצועי על מנת למצוא את הפתרון האידיאלי עבור דרישותיהם, בין אם זה לועידות קוליות, ועידות אינטרנט או ועידות וידיאו.

סאלי אוקסלי
מנהלת שרות לקוחות גלובלי

לסאלי נסיון של 17 שנה בתעשיית הקונפרנסינג והיא מנהלת את שרות הלקוחות הגלובלי. הצוות שלה הינו מנוסה ועצמאי המתפרס בכמה מדינות ברחבי העולם כגון: אנגליה, צפון אמריקה, קנדה, EMEA, אוסטרליה והונג קונג.

מטרתם העיקרית של הצוות היא להבטיח שיפור מתמיד של מתן שרות, נאמנות ושימור לקוחות, כך שאם שיחת הועידה לא מתנהלת כמתוכנן, צוות שרות הלקוחות ידאג לפתור את הבעיה כדי להבטיח ששיחת הועידה שלכם תעמוד בדרישות שלכם ובסטנדרטים הכי גבוהים.

בנוסף צוות שלה מספק מידע ותמיכה כללית בנוגע לשרותי הקונפרנסינג שלנו. הם כאן בכדי לעזור ולענות על כל שאלה הנוגעת למוצרים, לשרות, לחשבוניות ולהמליץ כיצד להשיג את המירב משרותי הקונפרנסינג שלנו לצרכים האישיים שלכם.

שרון הארווי
מנהלת תיקי לקוחות גלובלי

מנהלת צוות תיקי לקוחות אשר אחראים על בניית קשרים אסטרטגיים המשרת את הצרכים והדרישות של הלקוחות. שרון עובדת בתעשיית הקונפרנסינג 19 שנה מתוכן 16 שנים במכירות אשר מספקות מתן פתרונות ועידה לארגונים גדולים עם גישה בינלאומית.

קלי וודמן
מנהלת מתן שרות גלובלי בצפון אמריקה

קלי נמנית עם הקבוצה למעלה מ-10 שנים ואחראית על ניהול הכולל של מתן שרות בצפון אמריקה (ארה"ב וקנדה), יחד עם בעלות גלובלית עבור שרותי ההדרכה קלי אחראית גם על ניהול אחידות השרות (עקביות ושיפור מתמשך של מתן שרות להבטחת חווית לקוח נעימה). לקלי נסיון של מעל 19 שנים בניהול מוקד טלפוני מתוכן 17 שנים בענף הקונפרנסינג.

ג'קי נייט
מנהלת תפעול

ג'קי נמנית על הקבוצה מעל 15 שנים. והינה אחראית על תפעול היום יומי של צוות נותני השירות באזור אירופה, מזה"ת ואפריקה. השרות הכולל הזמנות, תפעול אודיו ושיפור שרותי האינטרנט והאודיו.