bg-left2

שירותי שיחות ועידה

שירות שיחות ועידה קוליות של ברידג' טוק


שירות וידאו קונפרנס של ברידג' טוק


שירות פגישות אינטרנט של ברידג' טוק

על התחרות בשיחות ועידה בינלאומיות

כתבה באתר thecom בתאריך 12.12.2011

שוק שיחות ועידה הבינלאומי בישראל שינה פניו לחלוטין, לאחר שחברת ברידג'-טוק (Bridge-Talk) מנתניה שקמה ב- 2008, תפסה את קדמת הבמה. המתחרה הראשית שלה, חברת ועידן שנרכשה ע"י 013-נטוויז'ן, מחפשת את דרכה מאז מוזגה נטוויז'ן לסלקום, וכנראה תצא בקרוב לדרך עצמאית.

"במהלך שנת 2011 גדלנו בהיקף דו-ספרתי מידי חודש (!), וההכנסות שלנו צמחו ב- 10% לחודש, זאת מהיום שעלינו לאוויר", מציין סקוט קורזן, מייסד,בעלים וסמנכ"ל פיתוח עסקי בברידג'-טוק. "לאור העלייה בהיקף הפעילות, אנו נערכים להיכנס בקרוב לתחומי פעילות נוספים בעולם התקשורת הישראלי, למשל להיות ISP. אני מעדיף לרכוש בעצמי את רוחבי הפס הבינלאומיים שאני זקוק להם ברשת האינטרנט העולמית, במיוחד שהשוק של הקישוריות הבינלאומית נכנס לעידן של תחרות עם שחקנים חדשים [טמרס טלקום ובזק בינלאומי]".

לדברי סקוט, הוא השקיע סכומים נכבדים לבנות אתר אינטרנט חדש בעברית לברידג'-טוק, כאשר מאז אוקטובר 2011, המועד בו עלה האתר לאוויר, היקף הלקוחות החדשים המצטרפים לשירות כמעט הוכפל, עם מיליוני דקות שיחה לחודש. להערכתו, הסיבה המרכזית שהלקוחות עוברים אליו בקצב הולך וגובר הוא מחיר [זול] ואיכות שירות. כרגע יש לברידג'-טוק משרדים בישראל, לונדון,דובאי ומוסקבה, כאשר כ- 50% מההכנסות מקורן בלקוחות מחוץ לישראל. ההצטרפות לשירות נעשית בעיקר בשיטת "חבר מביא חבר", שכן החברה לא ביצעה שום מסע פרסום או יחסי ציבור לשירותיה.

למאמר המלא: http://www.thecom.co.il/article.php?id=16092