bg-left2

שירותי שיחות ועידה

שירות שיחות ועידה קוליות של ברידג' טוק


שירות וידאו קונפרנס של ברידג' טוק


שירות פגישות אינטרנט של ברידג' טוק

להישאר מחוברים - שיחות ועידה וירטואליות

במהלך השנים האחרונות, עובדי "אינטל" מסינגפור, ישראל וארה"ב נפגשו באמצעות כנסים וירטואליים וניהלו פרויקטים כגון אסטרטגיית המוצר ותכנון מידע טכנולוגי. אלה לא היו פגישות מקוונות רגילות, הם יצרו עולם וירטואלי משלהם, תלת ממדי , עם תווים גרפים, וסמלים אישיים . במהלך שיחת הועידה העובדים רושמים הערות, מקיימים שיחות, ופותרים בעיות אד הוק.

תקראו לזה "הבניית חיים וירטואליים", מציאות חדשה.

המשך קריאה: להישאר מחוברים - שיחות ועידה וירטואליות

 

על התחרות בשיחות ועידה בינלאומיות

כתבה באתר thecom בתאריך 12.12.2011

שוק שיחות ועידה הבינלאומי בישראל שינה פניו לחלוטין, לאחר שחברת ברידג'-טוק (Bridge-Talk) מנתניה שקמה ב- 2008, תפסה את קדמת הבמה. המתחרה הראשית שלה, חברת ועידן שנרכשה ע"י 013-נטוויז'ן, מחפשת את דרכה מאז מוזגה נטוויז'ן לסלקום, וכנראה תצא בקרוב לדרך עצמאית.

"במהלך שנת 2011 גדלנו בהיקף דו-ספרתי מידי חודש (!), וההכנסות שלנו צמחו ב- 10% לחודש, זאת מהיום שעלינו לאוויר", מציין סקוט קורזן, מייסד,בעלים וסמנכ"ל פיתוח עסקי בברידג'-טוק. "לאור העלייה בהיקף הפעילות, אנו נערכים להיכנס בקרוב לתחומי פעילות נוספים בעולם התקשורת הישראלי, למשל להיות ISP. אני מעדיף לרכוש בעצמי את רוחבי הפס הבינלאומיים שאני זקוק להם ברשת האינטרנט העולמית, במיוחד שהשוק של הקישוריות הבינלאומית נכנס לעידן של תחרות עם שחקנים חדשים [טמרס טלקום ובזק בינלאומי]".

לדברי סקוט, הוא השקיע סכומים נכבדים לבנות אתר אינטרנט חדש בעברית לברידג'-טוק, כאשר מאז אוקטובר 2011, המועד בו עלה האתר לאוויר, היקף הלקוחות החדשים המצטרפים לשירות כמעט הוכפל, עם מיליוני דקות שיחה לחודש. להערכתו, הסיבה המרכזית שהלקוחות עוברים אליו בקצב הולך וגובר הוא מחיר [זול] ואיכות שירות. כרגע יש לברידג'-טוק משרדים בישראל, לונדון,דובאי ומוסקבה, כאשר כ- 50% מההכנסות מקורן בלקוחות מחוץ לישראל. ההצטרפות לשירות נעשית בעיקר בשיטת "חבר מביא חבר", שכן החברה לא ביצעה שום מסע פרסום או יחסי ציבור לשירותיה.

למאמר המלא: http://www.thecom.co.il/article.php?id=16092

   

שיחת ועידה בינלאומית - טיפים להתארגנות

תכנון נכון של שיחת ועידה יניב אינטראקציה שוטפת וברורה בין כל המשתתפים תוצאות משביעות רצון וכמובן הנאה וסיפוק מחוויה וירטואלית.

תאגידים וארגונים בינלאומיים עם סניפים ברחבי העולם מחפשים דרכים חסכוניות ויעילות לשוחח אחד עם השני באופן קבוע לעיתים קרובות.

אירוח באופן קבוע של   פגישות, ישיבות, ועידות וכנסים בהם כל הגורמים המשתתפים מתאספים בנקודה מפגש ספציפית, הוא כמעט בלתי אפשרי עקב מורכבות התהליך ועלויות גבוהות הכוללות  נסיעות לינה וכל ההוצאות הקשורות . 

המשך קריאה: שיחת ועידה בינלאומית - טיפים להתארגנות

   

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

«התחלההקודם12הבאסיום»